FotoGalérie – náhodný výběr

historie-058 historie-068 Beskydy Knìhynì 2004 Malá Fatra skialpfest 2004 TATRY-9-2004-016 TATRY-9-2004-019 Vysoké-Tatry-2014-01 Pamír Pik Lenina Breithorn Monte Rosa 2005

PAMÍR 2008 Pik Lenina

Pamír Pik Lenina 2008

Zaplatil jsem si „výlet“ na Pamír, konkrétně na Pik Lenina.( 7134 m n m), po novém Pik Nezávislosti. Jelikož jsem nesehnal parťáka, zvolil jsem formu organizované přepravy prostřednictvím domácí agentury. ….čti dále…..

Aconcagua 6962 m

aconcagua 2008

Lukino mi dodal pár fotek z výletu na Aconcaguu ( nebo jak se to skloňuje ) Zatím je to bez bližšího popisu, tak se třeba jen podívejte. Byli tam na přelomu roku a prý si to náramně užili. Tři z šesti účastníku vylezli nahoru a to ještě ten den úplně sami. Vyfárali to po kolena v čerstvě napadaném sněhu ….čti dále…..

Indie – Kašmír a Himáčal Pradéš

Trek v Indii

Naše kámoška Jolča byla v létě na treku po Kašmíru. Dost si to užila, tak si přečtěte pár postřehů a koukněte na něco fotek.

První nocleh je v Lidderwatu-3050m.n.m.-krásné údolí, v noci svítí tisíce hvězd. Druhý den jdeme na aklimatizační túru k ledovci pod Kolohoi(5421m)- skalnatá hora vypadající jako K2 , říkali jsme ji K3 a k jezeru Dudhaugsar – 4200m.n.m

Další den putujeme pod sedlo Sekiwas 3800m. Ráno lezeme na hřeben, kouknout se na pleso a dál do sedla 4220m a klesáme dolů. Nocleh je již za dohledu místních, jsme pro ně exoti neboli ;hurá, přišlo divadlo! Sedí a koukají, jak vaříme, stavíme stan apod.

Druhý den ráno scházíme do civilizace. Do Sri-nagaru jedeme místním autobusem. Přijíždíme do města k velikému jezeru, nad ním hory, kde jsme před chvíli byli. Ubytování na hausbótech po Angličanech je přepychové: obýváky, koupelny, jídlo s obsluhou, a holičem. Pak přijíždí vodní taxi a vezou nás na druhou stranu ….čti dále…..