FotoGalérie – náhodný výběr

historie-086 Malá Fatra 2003 Malá Fatra 2003 Beskydy Knìhynì 2004 TATRY-9-2004-020 Vysoké-Tatry-2014-12 Pamír Pik Lenina Pamír Pik Lenina Pamír Pik Lenina Babí Hora 2003

PAMÍR 2008 Pik Lenina

Pamír Pik Lenina 2008

Zaplatil jsem si „výlet“ na Pamír, konkrétně na Pik Lenina.( 7134 m n m), po novém Pik Nezávislosti. Jelikož jsem nesehnal parťáka, zvolil jsem formu organizované přepravy prostřednictvím domácí agentury. ….čti dále…..

Aconcagua 6962 m

aconcagua 2008

Lukino mi dodal pár fotek z výletu na Aconcaguu ( nebo jak se to skloňuje ) Zatím je to bez bližšího popisu, tak se třeba jen podívejte. Byli tam na přelomu roku a prý si to náramně užili. Tři z šesti účastníku vylezli nahoru a to ještě ten den úplně sami. Vyfárali to po kolena v čerstvě napadaném sněhu ….čti dále…..

Indie – Kašmír a Himáčal Pradéš

Trek v Indii

Naše kámoška Jolča byla v létě na treku po Kašmíru. Dost si to užila, tak si přečtěte pár postřehů a koukněte na něco fotek.

První nocleh je v Lidderwatu-3050m.n.m.-krásné údolí, v noci svítí tisíce hvězd. Druhý den jdeme na aklimatizační túru k ledovci pod Kolohoi(5421m)- skalnatá hora vypadající jako K2 , říkali jsme ji K3 a k jezeru Dudhaugsar – 4200m.n.m

Další den putujeme pod sedlo Sekiwas 3800m. Ráno lezeme na hřeben, kouknout se na pleso a dál do sedla 4220m a klesáme dolů. Nocleh je již za dohledu místních, jsme pro ně exoti neboli ;hurá, přišlo divadlo! Sedí a koukají, jak vaříme, stavíme stan apod.

Druhý den ráno scházíme do civilizace. Do Sri-nagaru jedeme místním autobusem. Přijíždíme do města k velikému jezeru, nad ním hory, kde jsme před chvíli byli. Ubytování na hausbótech po Angličanech je přepychové: obýváky, koupelny, jídlo s obsluhou, a holičem. Pak přijíždí vodní taxi a vezou nás na druhou stranu ….čti dále…..